»Treba je vlagati trdo delo in občasno posamezniki, ki so manj talentirani, a vložijo več dela, na koncu dosežejo boljše rezultate.«
»Za večino razvojnih konfliktov je zaželeno, da jih otroci razrešujejo samostojno oziroma s pomočjo odraslih, ki so v šoli. Drugače je, ko to preide v nasilje, takrat je obvezno vključiti starše.«
»Nimamo najboljših smernic, kaj početi z nasiljem, ki se ne dogaja na šoli, ampak še vedno poteka med deležniki našega učnega procesa.«
»Ključno je zgodnje odkrivanje napetosti in da je komunikacija med starši in šolo vzpostavljena že v času, ko teh konfliktov ni.«
»Dolgčas je zelo pomembna dobrina, ki jo je danes težko zagotoviti.«
»Šola je vesel prostor druženja. Lahko pa je tudi manj prijetna izkušnja.«
»Pomembno je, da se negativne izkušnje ali konfliktne situacije vsaj do neke mere razrešijo.«
»Socializacija je proces učenja in postopnega spoznavanja in uvajanja v odraslo družbeno vlogo.«
»Otroci imajo potrebo po stiku. Na tehnologijo se naslonijo, če drugih odnosov ni na voljo.«
»Vsesplošno pa imamo še vedno izrazito poslabšano stanje na področju duševnega zdravja.«
»Ni ljudi, ki bi se dejansko zaposlili, niti ni izobraževanj, ki bi primeren kader hitro zagotovila.«
»Sicer bo tako, kot je zdaj, ko imamo smernice iz leta 1999, ki so kar dobro napisane, ampak niso izvedljive.«
»Zato jih v praksi ni mogoče kakovostno okrepiti brez načrtne in medresorsko usklajene politike zaposlovanja in razvoja kadrov.«
»Pri tej odločitvi se zelo vidi, kakšno prioriteto sploh ima šolstvo.«
»Mislim, da ne bo prehude posledice na psihi otrok, glede na to, da gre za spremembo, ki je načrtovana samo za to leto.«
»Definitivno pa to ni korak v smer stabilnosti, v smeri vračanja v normalen tempo dela.«
»Problematično je tudi, da odločitev ni bila sklenjena zaradi koristi otrok, ampak nekaterih drugih interesentov.«
»To ni usluga šolskemu sistemu.«
»To je odraz res neustreznega odnosa vladajočih.«
»To je prisotno v šolstvu že ves čas tega mandata, tega ministrstva. Da nas ne vključujejo, da za stvari, ki nas zadevajo, izvemo zadnji, kar vnaša dodaten pedagoški nemir in tudi poslabšuje ozračje.«
»In ne na podlagi nevpletenih, namesto na podlagi interesa otrok oz. njihovega učnega procesa, zdravja in podobno.«
»Svetovalni delavci ne moremo več čakati, rešitve potrebujemo še pred začetkom novega šolskega leta.«
»Da opozarjamo na pomen ustrezne preventive, je nujno odpirati pogovore o tem, kaj vse gre narobe, če te preventive ni ali če imamo v družbi premalo časa, da se ukvarjamo drug z drugim.«
»Umetniške in športne dejavnosti, pa tudi ostali hobiji, kjer nekaj ustvarimo, kjer damo iz sebe čustva, misli in ta energetski moment, ki se nam čustveno nabira v obdobju stisk, so dobrodošli kanali.«